|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
ISBN: | 1-56000-780-X |
Autor(i): | Kaufmann, Walter Arnold |
Naslov: | The future of the humanities : teaching art, religion, philosophy, literature, and history / Walter Kaufmann ; with a new introduction by Saul Goldwasser |
Impresum: | New Brunswick, N.J., U.S.A. ; London : Transaction Publishers , cop. 1995 |
Materijalni opis: | xxxix, 226 str. ; 23 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Foundations of higher education |
Napomena: | Kazalo |
Ključne riječi: | humanistika --studij - visoko obrazovanje - SAD |
UDK: | 009(73) |
Namjena : | poslijediplomski studij književnosti |
Signatura: | 009 KAU F |
Inventarni broj: | III-2007 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 7681 |
|
4 |
|
ISBN: | 0-415-31983-8 |
ISSN: | 0950-2386 |
Autor: | Miller, Toby |
Naslov: | Governmentality or commodification? : US higher education |
Matična publikacija: | Cultural studies : theorizing politics, politicizing theory / editors Lawrence Grossberg, Della Pollock. - Vol. 17 (2003), no. 6; (Special issue: Intellectual practices in culture and power: transnational dialogues / edited by Daniel Mato); pp. 897-904 |
Impresum: | London and New York : Routledge |
Ključne riječi: | SAD - visoko obrazovanje * kulturalni studiji * kultura * moć * teorije kulture |
UDK: | 316.7 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 14367 |
|
5 |
|
ISBN: | 0-16-048964-4 |
Naslov: | Realizing the Potential : Improving Postsecondary teaching, learning and assessment / by James L. Ratcliff and Associates, National Center on Postsecondary Teaching, Learning and Assessment, the Pennsylvania State University |
Impresum: | [Washington, DC] : National Center on Postsecondary Teaching, Learning and Assessment , 1996 |
Materijalni opis: | 43 str. ; 28 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Prepared for U.S. Department of Education, Office of Educational Research and Improvement, National Institute on Postsecondary Education, Libraries, and Lifelong Learning. - Str. 40-43: Bibliografija |
Ključne riječi: | podučavanje * visoko obrazovanje * oblici sveučilišne nastave * SAD |
UDK: | 378.147:(73) |
Signatura: | PE 378 REA |
Inventarni broj: | 17866 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6212 |
|
6 |
|
ISSN: | 0036-9543 |
Autor: | Grover, Jan Zita |
Naslov: | The subject of photography in the American Academy |
Matična publikacija: | Screen / editors John Caughie ... [et al.]. - Vol 27 (1986), no. 5; pp. 38-49 |
Impresum: | Oxford : Oxford University Press |
Napomena: | Tema broja: Pedagogy: critical accounts of media education |
Ključne riječi: | visoko obrazovanje - SAD - medijsko obrazovanje |
UDK: | 316.77 : 37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 17450 |
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
ISBN: | 0-415-90806-X |
Naslov: | Higher education under fire : politics, economics, and the crisis of the humanities / edited by Michael Bérubé, Cary Nelson |
Impresum: | New York ; London : Routledge , 1995 |
Materijalni opis: | viii, 379 str. ; 23 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Bibliografija iza pojedinih eseja. - Kazalo |
Ključne riječi: | obrazovanje, visoko -- ciljevi i svrha -- SAD * obrazovanje, visoko -- političko gledište - SAD * humanistika - studiranje i poučavanje (visoko) - SAD |
UDK: | 009 * 316.7 |
Ostali autori / urednici: | Bérubé, Michael ; Nelson, Cary |
Signatura: | 009 HIG |
Inventarni broj: | III-1986 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 7675 |
|
10 |
|
ISSN: | 1846-5277 |
Autor: | Ward, David |
Naslov: | Visokoškolsko obrazovanje u SAD-u : sadašnja zabrinutost i izgledi za njegovu budućnost |
Matična publikacija: | Časopis za visoko obrazovanje = Journal of higher education / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; Vol. 1(2007), br. 1., str. 69-78 |
Impresum: | Zagreb : Educa, 2007 |
Napomena: | Str. 77: Bibliografija |
Sažetak: | <Posljednjih pola stoljeća na američko visoko obrazovanje gledalo se kao na temelj nacionalnog gospodarstva te izvor mogućnosti i socijalne mobilnosti. Intezifikacija sveučilišnog istraživanja i ekspanzija pristupa visokom obrazovanju zajedno su stvorile skup vrlo raznolikih institucija oblikovanih za pružanje alternativnih obrazovnih opcija. Nekoliko novijih izvješća izrazilo je frustraciju nevoljkošću viokog obrazovanja da preuzme veću odgovornost za ograničenja novoupisanih studenata, a druga navode da za samo visoko obrazovanje prijetnju predstvalja nejednaka kvaliteta i nepostojanje dokaza o primjerenim rezultatima. Zašto su, nakon dugog razdoblja povjerenja, rezultati visokog obrazovanja u SAD-u pod prismotrom? ta prismotra nije nova jer su se i prije javljali periodični izrazi zabrinutosti, no dva su činitelja utjecala na povećanje sadašnjih briga. Prvo, globalizacija je redefinirala komparativne prednosti različitih svjetskih regija, a istodobno su zahtjevi gospodarstva utemeljenog na znanju stvorili veću svijest u javnosti o vrijednosti visokog obrazovanja. Drugo, sama veličina investicija potrebna da bi se održala masovna dostupnost i podržalo intenziviranje istraživanja na sveučiliptima počelo je nadilaziti kapacitete tradicionalnog javnog financiranja. Pritisci da se razriješe pitanja financiranja istodobno su izazivali zabrinutost glede vrijednosti i učinkovitosti visokog obrazovanja. Kombinacija međunarodne konkurentnosti i izmijenjenih odnosa između visokog obrazovanja i vlade na razini saveznih država i na federalnoj razini stvorila je različito okruženje i širu publiku za raspravu o vrijednosti i učinkovitosti visokog obrazovanja. Te rasprave naglašavaju vanjske opasnosti za visoko obrazovanje te povezuju potrebu za povećanim investicijama s nužnošću da visoko obrazovanje riješi pitanja financijske dostupnosti i odgovornosti. No onese ne uspijevaju suočiti s vrstama inovacija koje su potrebne kako bi se odgovorilo na promijenjeno globalno okruženje visokog obrazovanja.> |
Ključne riječi: | visoko obrazovanje * globalizacija * SAD |
UDK: | 378:316.327(73) |
Signatura | PE 56540 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6822 |
|
11 |
|
ISSN: | 1846-5277 |
Autor: | Lyall, Katharine C. |
Naslov: | De facto privatizacija američkog državnog visokog obrazovanja |
Matična publikacija: | Časopis za visoko obrazovanje = Journal of higher education / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; Vol. 1(2007), br. 1., str.79-87 |
Impresum: | Zagreb : Educa, 2007 |
Napomena: | Str. 86-87: Bibliografija |
Sažetak: | <Amerika privatizira svoje visokoškolske ustanove. Posljednjih je desetak godina, uglavnom bez ozbiljnih analiza javne politike i bez rasprave, donesen niz odluka vezanih za proračune i financijska sredstva pojedinih saveznih država. Te su odluke oslabile ulogu države kao zainteresirane strane u državnim koledžima i sveučilištima. Istodobno raste utjecaj ostalih zainteresiranih strana, primjerice roditelja, donatora, bivših studenata i korporacija. Pozitivne i negativne posljedice takvog razvoja događaja već su očite i bit će vrlo ozbiljne. U članku se iznose dokazi sve veće privatizacije državnih koledža i sveučilišta te nastoji odgovoriti na neka od pitanja koja se nameću, primjerice zašto se to događa, jesu li uzroci tih promjena ciklični ili dugotrajni, koje su moguće posljedice i može li se išta učiniti u svezi s tim.> |
Ključne riječi: | visoko obrazovanje * privatno obrazovanje * SAD |
UDK: | 378/.058(73) |
Signatura | PE 56540 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6823 |
|
|
1
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(SAD - visoko obrazovanje ) |